Кравчина Наталія Миколаївна
І Категорія
Стаж роботи 16 років
Закінчила у 2000 році Кіровоградський педагогічний університет ім. В. Винниченка
Викладаю математику та інформатику
Класний керівник 7 класу
Проблема: формування предметних компетенцій на уроках через впровадження інформаційно – комунікаційних технологій.
Портфоліо https://drive.google.com/file/d/0B1K60Ap-BeurMDJ2RTQ4RnhSNzA/view?usp=sharing
Використання ІКТ на уроці математики
- розширити межі творчої діяльності вчителя та учнів;
- усвідомити можливості ефективного застосування комп'ютерних технологій;
- привчити учнів до самостійної дослідницької діяльності під час розв'язування практично спрямованих завдань.
1. Комп'ютерні презентації Microsoft Power Point можна використовувати
з різними цілями та на різних етапах навчання:
- під час пояснення нової теми (з голосовим супроводом або коментуванням учителя): урок проходить у вигляді шкільної лекції, де учні не тільки слухають, продивляються інформацію на екранах, конспектують, а і відповідають на запитання, розв'язують задачі за наведеним зразком;
- для контролю набутих теоретичних знань: презентація містить запитання з наступною появою правильної відповіді (спочатку учень відповідає на запитання, а потім усі читають на екрані правильну відповідь).
- для індивідуальних завдань сильнішим учням: у позаурочний час учень, за бажанням, може підготувати (сам або з допомогою вчителя) презентацію на дану тему (наприклад, довідки з історії розвитку математики, про вчених-математиків тощо), а потім на уроці представити її іншим учням. Це спонукає учнів до пошуку потрібної інформації, а також сприяє розвитку творчого мислення, вміння правильно та стисло формулювати свої думки.
2. Програму Microsoft Excel
- створення, форматування та друку таблиць даних;
- проведення розрахунків різної складності;
- побудови та оформлення діаграм і графіків різних типів на основі складних табличних даних;
- аналізу даних і побудови зведених таблиць і звітів;
- упорядкування даних таблиць за різними ознаками;
- пошуку та фільтрації даних;
- створення та використання тестів для самоконтролю учнів (при введенні відповіді з'являється інформація про її правильність);
- створення та використання дидактичних ігор на уроках;
- створення та використання завдань на відповідність (коли кожному елементу лівого стовпця відповідає один або кілька елементів правого стовпця, а учням необхідно встановити ці залежності);
- встановлення правильної послідовності: учню пропонується перелік дій у довільному порядку, а він повинен зліва від кожної дії поставити її порядковий номер.
- створенні та використанні таблиць;
- створенні та використанні формул для запису математичних виразів;
- використанні панелі інструментів малювання для створення основних геометричних фігур;
- створенні та використанні на уроках матеріалів для проведення дидактичних ігор;
- створенні та використанні тестів.
- створенні та використанні математичних вправ і диктантів;
- використанні раніше створених учителем вправ з пропусками, які учні заповнюють на уроці;
- створенні та використанні блок-схем для пояснення нового матеріалу;
Немає коментарів:
Дописати коментар