Про мене

Кравчина Наталія Миколаївна

 І Категорія 
Стаж роботи 16 років
Закінчила у 2000 році Кіровоградський педагогічний університет ім. В. Винниченка  
 Викладаю математику та інформатику 
 Класний керівник 7 класу 

Проблемаформування предметних компетенцій на уроках  через впровадження інформаційно – комунікаційних технологій.


Портфоліо    https://drive.google.com/file/d/0B1K60Ap-BeurMDJ2RTQ4RnhSNzA/view?usp=sharing

Використання ІКТ на уроці математики

  •  розширити межі творчої діяльності вчителя та учнів;
  •  усвідомити можливості ефективного застосування комп'ютерних технологій;
  •  привчити учнів до самостійної дослідницької діяльності під час розв'язування практично спрямованих завдань.

1. Комп'ютерні презентації Microsoft Power Point можна використовувати з різними цілями та на різних етапах навчання:
  •  під час пояснення нової теми (з голосовим супроводом або коментуванням учителя): урок проходить у вигляді шкільної лекції, де учні не тільки слухають, продивляються інформацію на екранах, конспектують, а і відповідають на запитання, розв'язують задачі за наведеним зразком;
  • для контролю набутих теоретичних знань: презентація містить запитання з наступною появою правильної відповіді (спочатку учень відповідає на запитання, а потім усі читають на екрані правильну відповідь).
  • для індивідуальних завдань сильнішим учням: у позаурочний час учень, за бажанням, може підготувати (сам або з допомогою вчителя) презентацію на дану тему (наприклад, довідки з історії розвитку математики, про вчених-математиків тощо), а потім на уроці представити її іншим учням. Це спонукає учнів до пошуку потрібної інформації, а також сприяє розвитку творчого мислення, вміння правильно та стисло формулювати свої думки.

2. Програму Microsoft Excel

  •  створення, форматування та друку таблиць даних;
  •  проведення розрахунків різної складності;
  •  побудови та оформлення діаграм і графіків різних типів на основі складних табличних даних;
  •  аналізу даних і побудови зведених таблиць і звітів;
  •  упорядкування даних таблиць за різними ознаками;
  •  пошуку та фільтрації даних;
  •  створення та використання тестів для самоконтролю учнів (при введенні відповіді з'являється інформація про її правильність);
  •  створення та використання дидактичних ігор на уроках;
  •  створення та використання завдань на відповідність (коли кожному елементу лівого стовпця відповідає один або кілька елементів правого стовпця, а учням необхідно встановити ці залежності);
  •  встановлення правильної послідовності: учню пропонується перелік дій у довільному порядку, а він повинен зліва від кожної дії поставити її порядковий номер. 
3. Програму  Microsoft Word 
  
  • створенні та використанні таблиць; 
  • створенні та використанні формул для запису математичних виразів; 
  • використанні панелі інструментів малювання для створення основних геометричних фігур; 
  • створенні та використанні на уроках матеріалів для проведення дидактичних ігор; 
  • створенні та використанні тестів. 
  • створенні та використанні математичних вправ і диктантів; 
  • використанні раніше створених учителем вправ з пропусками, які учні заповнюють на уроці; 
  •  створенні та використанні блок-схем для пояснення нового матеріалу; 

Немає коментарів:

Дописати коментар