четвер, 8 грудня 2016 р.

Проект « Навколо звичайних дробів»



Проект « Навколо  звичайних дробів»
Керівник: Кравчина Н.М.
Учасники проекту : учні 6 класу
Тип проекту:  навчальний.



Мета і завдання проекту.
·         Активізувати пізнавальну діяльність учнів.
·         Сприяти розвитку інтелектуальних і творчих здібностей.
·         Розвивати навички мислення
·         Прищеплювати навички роботи з додатковими джерелами інформації, вміння самостійно орієнтуватися в інформаційному просторі.
·         Розвивати в учнів уміння оцінювати та самооцінювати набуті знання.
·         Формувати вміння працювати в групі.

Механізм реалізації проекту.
·         Постановка проблеми.
·         Визначення теми та мети проекту.
·         Ознайомлення учнів із суттю проекту та основними етапами його реалізації.
·         Робота з інформаційними ресурсами.

Ключове питання: «Що пов’язує людину та звичайний дріб»

Орієнтовні напрямки реалізації проекту.
Учні об'єднуються у групи з урахуванням бажань, здібностей, нахилів, способу мислення.

Завдання для групи «Історики»
·         Вивчення історії виникнення дробів. (різні форми запису в інших країнах)
·         Робота з додатковими джерелами інформації.
·         Створення усного журналу «З історії дробів».

Завдання для групи «Науковці»
·         Робота з додатковими джерелами інформації.
·         Створення презентації «Дроби у житті людини».

Завдання для групи «Практики»
·         Виготовлення карток підказок з теми«Звичайні дроби» та створення прикладних  задач про дроби.
·         Створення  задачника« Цікаві задачі»

Завдання для групи «Журналісти»
·         Пошук та підготовка цікавих матеріалів про дроби (кросворди, ребуси, загадки).
·         Створення казок  «Створи казку про дроби».
·         Створення стінгазети  «Дроби — це цікаво».

Очікувані результати.
·         Активізація пізнавальної діяльності учнів.
·         Підвищення інтересу до вивчення математики.
·         Розвиток інтелектуальних і творчих здібностей учнів.
·         Розвиток навичок дослідницької діяльності.
·         Формування навичок самостійної роботи з додатковими джерелами інформації.
·         Формування вміння працювати в групі, генерувати ідеї.


Представлення результатів діяльності учасників.
·         Усний журнал «З історії дробів».
·         Наочність до теми «Звичайні дроби».
·         Задачник «Цікаві задачі»
·         Презентація «Дроби у житті людини».
·         Учнівська стінгазета  «Дроби — це цікаво».

Сценарій проекту.
Керівник проекту.
Добрий день сьогодні ми з вами зібралися підвести підсумок роботи, над якою ми працювали певний проміжок часу. А працювали ми над проектом «Навколо  звичайних дробів». Нам потрібно було відповісти на питання «Що пов’язує людину та звичайний дріб». Дізнатися як з’явилися звичайні дроби, де ми їх використовуємо у повсякденному житті, чи вміємо ми складати задачі практичного змісту і розв’язувати їх …..
 До слова запрошується
·         група «Історики»
·         група « Науковці»
·         група «Практики»
·         група  «Журналісти»

Оцінка та самооцінка проекту.
             Поміркуйте над тим, що вам вдалося найкраще.
             Критично оцініть свою роботу. Дайте відповіді на такі запитання
             Чого ви разом з однокласниками навчилися?
             Яких умінь і навичок набули, працюючи над проектом?
             У чому полягають переваги роботи у групі?
             Як ви можете вдосконалити свої навички й уміння для кращого вирішення проблем?


Немає коментарів:

Дописати коментар